Informácie pre Vás

Bezpečné doruče

Tovar skladom, starostlivo a bezpečnostne zabalíme a odosielame expresne rýchlo do 48 hodín. Garantujeme Vám maximálne šetrnú manipuláciu s vašou objednávkou. Tovar vám vďaka tomu doručíme bezpečne a spoľahlivo. Balík si vždy však hneď po doručení pre istotu skontrolujte.

 

Cenník bezpečnej dopravy našou vlastnou dopravou:

Objednávky nad 99 €: ZADARMO
Objednávky do 99 € a s váhou do 6,5 kg -  cena dopravy 4,20 €
Objednávky do 99 € a s váhou nad 6,5 kg - cena dopravy 10 €
FAQ - Najčastejšie

Otázky k doručeniu tovaru

Budete ma o doručení vopred informovať?

  • O doručení tovaru Vás budeme vopred informovať, aj náš kuriér Sms avízom, kde dostane aj číslo na kuriéra deň vopred, aby ste sa mohli prípadne dohodnúť.
  • Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s kuriérom náhradný termín.

Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Kedy mi ho pošlete?

  • Tovar posielame zvyčajne do 48 hodín od prijatia objednávky. Na balení si dávame záležať, snažíme sa tovar bezpečne zabaliť a tak ho bezpečne doručiť k Vám na adresu.
Aká je cena dopravy? 
  • Cena dopravy do 99€, je cena 4,20€, pri nákupe nad 99 € je doprava zadarmo.

 

 
Otázky k platbe tovaru

Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?

  • S detských sortimentom mám dlhoročné skúsenosti, preto sa zveríte do rúk profesionálom. Samozrejme, našich spokojních zákazníkov nájdete v recenziách na google, fb a instagrame. Sledujte nás na instagrame, kde môžete sledovať zákulisie Mombi a spokojných zákaznikov.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

  • Tovar môžete zaplatiť prevodom na účet alebo na dobierku u kuriéra (v hotovosti alebo kartou).

 

Otázky k reklamácii a vráteniu tovaru

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

  • Snažíme sa, aby sa ponúkať výnimočné služby, ktoré len tak niekde nenájdete. Produkty, ktoré vyberáme sa nám osvedčili, pričom sú spoľahlivé a certifikované. Ak si želáte tovar reklamovať, kliknite na tento odkaz:

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

  • V prípade, že potrebujete zásielku vrátiť, kliknite na tento odkaz, v ktorom nájdete všetky potrebné informácie.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?

  • V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na info@mombi.sk
  • Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.
Kontakt

KONTAKTUJTE NÁS, RADI VÁM POMÔŽEME

Zákaznícky servis 

 
Informácie o produktoch, objednávkach: info@mombi.sk
Informácie o objednávke a produktoch Vám poskytneme aj telefonicky: 0910 726 260
 

Prevádzková doba zákazníckej linky:

  • pondelok - piatok: 9:00 - 15:00, obedná prestávka: 11:30-12:30.

Prevádzkovateľ - fakturačné údaje:

 
Mombi s.r.o.
272,     
Vitanová 027 12          
 
 
IČO:53 164 857
DIČ:2121297189
 
 

 

Bankové spojenie:

IBAN:SK1083300000002501843216
BaFio, a.s
 

 

O nás

 

O nás_5

 

 

Eshop Mombi je plný praktického a kvalitného príslušenstva pre vaše budúce bábätko alebo vaše deti. Pri výbere konkrétnych produktov nehádžeme kockou, ale postupujeme podľa kritérií módnosti, kvality a bezpečnosti.

Garantujeme, že budete s nákupom Mombi spokojní, pretože ku každej objednávke narozdiel od iných, pristupujeme osobitne a s láskou.

 

 

Neváhajte nás kontaktovať, určite Vám pomôžeme

  • Informácie o objednávke a produktoch Vám poskytneme aj telefonicky: 0910726260
  • Všeobecné otázky a info o produktoch: info@mombi.sk

 O nás mombi sk_