FAQ - Najčastejšie otázky
Otázky k doručeniu tovaru
Budete ma o doručení vopred informovať?
- O doručení tovaru Vás budeme vopred informovať, aj náš kuriér Sms avízom, kde dostane aj číslo na kuriéra deň vopred, aby ste sa mohli prípadne dohodnúť.
- Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s kuriérom náhradný termín.
Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Kedy mi ho pošlete?
- Tovar posielame zvyčajne do 48 hodín od prijatia objednávky. Na balení si dávame záležať, snažíme sa tovar bezpečne zabaliť a tak ho bezpečne doručiť k Vám na adresu.
- Cena dopravy do 99€, je cena 4,20€, pri nákupe nad 99 € je doprava zadarmo.
Zľavový kód
Platí zľavový kód na všetko?
Neplatí na nábytok, ale na ostatné položky platí. Vernostným zákazníkom ponúkame 5% štartovaciu zľavu po zaregistrovaní.
Otázky k platbe tovaru
Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?
- S detských sortimentom mám dlhoročné skúsenosti, preto sa zveríte do rúk profesionálom. Samozrejme, našich spokojních zákazníkov nájdete v recenziách na google, fb a instagrame. Sledujte nás na instagrame, kde môžete sledovať zákulisie Mombi a spokojných zákaznikov.
Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?
- Tovar môžete zaplatiť prevodom na účet alebo na dobierku u kuriéra (v hotovosti alebo kartou).
Otázky k reklamácii a vráteniu tovaru
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?
- Snažíme sa, aby sa ponúkať výnimočné služby, ktoré len tak niekde nenájdete. Produkty, ktoré vyberáme sa nám osvedčili, pričom sú spoľahlivé a certifikované. Ak si želáte tovar reklamovať, kliknite na tento odkaz:
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
- V prípade, že potrebujete zásielku vrátiť, kliknite na tento odkaz, v ktorom nájdete všetky potrebné informácie.
Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?
- V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na info@mombi.sk
- Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.